събота, 11 юни 2011 г.

Цитати на Ерик ♥/♥


 - Той е твой създател нали ?
(He is your maker, isn't he?)
  - Не използвай думи, които не разбираш!
(Don't use words you don't understand.)
  - Обичаш го.
(You have a lot of love for him.)
  - Не използвай думи, които не разбирам.
(Don't use words I don't understand.) - (Разговор на Суки и Ерик)

 - "Истинската кръв те държи жив, но те отегчава до смърт"      (TruBlood, it keeps you alive, but it will bore you to death.)

- "Ако искам Суки, много лесно ще я получа"
      (If I want Sookie, I can simply take her.) (Между Бил и Ерик )

-" Има моменти, в които си търся адвокат, Пам.Сега не е от тези моменти."
  (There are times when I seek your counsel, Pam. Now is not one of those times.)

" Ако имах чувства, щяха да ме побият тръпки точно сега"
   (If I had any feelings, I'd have the chills right about now.) (Ерик гледа целувка на Бил и Суки)

Двеста години са достъчни.
(Two thousand years is enough.)
- Не мога да приема това. Лудост е!
(I can't accept this. It's insanity!)
- Нашето съществуване е лудост. Ние не принадлежим на този свят. 
(
Our' existence is insanity... we don't belong here.)
- Но сме тук (Разговор между Ерик и Годрик )
 - Не го прави.Кара ме да се чувствам като човек.Смущаващо е !
(Don't do that. It makes me feel...disturbingly human.) (Суки започва да плаче.)
 
-  Ще ме поканиш да вляза, само така мога да те защитя.. Или ще правим страстен, първичен секс. Какво ще кажеш и за двете?
(You're going to invite me in so I can protect you. Or have passionate, primal sex with you. How about both?) (Между Суки и Ерик)







Няма коментари:

Публикуване на коментар